Followers

/ Tagboard \

We are really hope that you will get something with this blog. Please respect to each other and keep enjoying with us ^.^
.Images are credit to Google.

Yeahhhh..finally!!! Alahai, suamiku amnesia!








Untuk Semua pembaca yang tercinta, Kini e-novel yang Aii coretkan iaitu Alahai, suamiku Amnesia! akan ke pasaran buku tak lama lagi. Menjadi Novel kedua aii selepas Kontrak Janji Setia Antara Kita. Yang pasti di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2014, 24 April-4 mei 2014 kelak ia akan muncul. Novel yang dikeluarkan oleh Penerbitan KakiNOvel dengan Harga RM27. 

Harap kalian semua masih ingat cerita tentang Abrar Zikry dan Hanan Safura ..??!





Ini muka depan atau cover Novel Alahai,suamiku AMNESIA!









Sinopsis:-

Hanan dirisik oleh seseorang yang selama ini bermatian dihindarinya! Hanan kelu. Lemah dalam tuntutanhati si lelaki serta pujukan seorang ibu. Buat Abrar Zikry, gadis itu cinta pertamanya! Dia tertawan dek sebuah pandangan yang sukar dilafazkan melalui bibir. Wanita yang dingin tetapi, mampu mengasak rindu bertamu di jiwa lelakinya.

Sungguhpun begitu, Abrar terseksa tatkala orang di sekeliling mengatakan dirinya dan Hanan tidak mungkin bersatu. Permusuhan dari zaman kanak-kanak hingga meningkat remaja, telah mencoretkan pelbagai memori pahit di ingatan gadis pujaannya tetapi tidak padanya yang ditimpa amnesia.

Maka, bermulalah episod manis Abrar mengejar anak dara Abdul Malik. Sehingga terjadinya suatu peristiwa, tempoh pernikahan yang sengaja Hanan lewatkan menjadi terlalu cepat berlangsungnya.

“Meskipun ingatan ini pergi namun, jiwaku mampu mengesan suri hatiku.”



12 comments:

  1. Alhamdulillah

    ReplyDelete
  2. tahiah dik...akk pasti akk dpt kn novel nih...

    ReplyDelete
  3. Wah yg ditunggu2x dah terbit... xsabar nk dptkan... yuhuu....
    Tahniah Fariza!!!

    ReplyDelete
  4. nk bli ngn writer terus x leh ke? kite x dpt g kl la... sedew2.. nk t/tgn writer

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh sangat2 dear asyu, tapi kalau dengan aii mungkin lambat sikit sebab stok novel tak sampai ke tangan aii lagi. Kalau nak, mesej aii di fb boleh? beli dengan aii, awk boleh dpt free gift dr aii (^_^)

      Delete
  5. Tahniah Aii, auntie baru tau hanan n abrar dah siap kerana mrk auntie nak gerak ke PWTC lepas bersiap....tq Aii

    ReplyDelete
  6. Aii! auntie pun dah beli, tunggu nak baca,,,,tercapai jugak angan2 auntie nak peluk ASA....terima kasih Aii....Assalamualaikum

    ReplyDelete
  7. Assalammualaikum, kak halimaton nor, aii sangat terharu dan berterima kasih akak sudi dapatkan Novel Alahai,suamiku Amnesia! selamat membaca dan moga terhibur dgn naskhah aii yang banyak lg kekurangnnya ^_^

    ReplyDelete
  8. dah berjaya miliki ASA. next year MBB pulak ya kak ^_^

    ReplyDelete

hai ! terima kasih ^.^